Bebismys

Förlåt för kass uppdatering, men har haft fullt upp! I fredags var det jobb hela dagen, sen hem och fixa iordning god middag till min älskade som äntligen kom hem från Estocolmo!
Igår blev det först en snabbrunda på stan för att köpa en liten present till Fabian, och David skulle förbi och prova ett par skor som hade kommit.
Efter det åkte vi direkt hem till Åtorp och min älskade familj! Blev en hel del bebis-mys och massa gott att äta. Puuh så mätt jag var när vi åkte hem igårkväll. Tur man inte behöver svälta hos mor och far!

Hade även med min kamera, skulle fota underverket. Men självklart dog kameran bara efter några bilder. Men några hann jag ta.









Lillfamiljen ♥




Lillfamiljen och en stolt kusin!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud vad fin han är! Så himla liten och go!

Det har Lisa gjort bra ;)

2010-11-07 @ 14:50:06
URL: http://josefinehjarpe.blogg.se/
Postat av: sandra

jaaa gud va fiiin :) <3

2010-11-07 @ 18:49:38
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0