Torsdagsgöra

Idag är det torsdag. Jag är ledig från allt som har med jobb att göra. Istället står det städning, julshopping och griljering av julskinka på schemat idag.
Jo men en ganska trevlig torsdag!
Hade eventuellt tänkt köra ett stort julbak idag också. Men så kom jag på den briljanta idén att jag och David kan ha en bakdag på söndag, och baka allt gott tillsammans då istället. Åh, han kommer älska min idé!

På tal om annat så var han med på Efterlyst igår. Inte som skurk förstås, men han satt där i bakgrunden av Hasse Aro och tog emot samtal. Konstigt och se honom på tv istället för att ha honom bredvid mig i soffan.

Nej, nu borde jag seriöst ta tag i städningen så jag kommer någon vart här hemma. Ska åka och handla julmat senare idag också. Tänkte fixa ett delicious julbord tills imorgon när älskling kommer hem!

Dammtrasan, here I come!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0