Svart på vitt

För en dryg vecka sedan satt jag och kollade på något program om HIV på tv. Det handlade om en kvinnan som medvetet undanhöll den "lilla" detaljen att hon var HIV-smittad för sin man och sina barn.
Lite hypokondriker som jag är blev jag nojig. Som man alltid blir när man ser program om sjukdomar på tv. Typ hårlöss, då kliar det direkt i hårbotten osv. Ni fattar vad jag menar.
Men jag tänkte inte mer på det. Men bara några dagar efter det blev jag förkyld och fick ont i halsen, den typiska vinterförkylningen som alla har nu typ.
Men drama-queen som jag är, såg jag det såklart som ett sign! Jag hade HIV.

Så jag gick iväg och tog ett blodprov, och igår fick jag det svart på vitt; Jag har inte HIV.
Faktum är att jag är jävligt frisk. Ja, förutom förkylningen då.




Jag saknar dig älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0