Renar, klappar, granar, vantar, strumpor, tomtenissar

Idag har jag bakat pepparkakor och invigt mina nya pepparkaksformar jag införskaffade i typ september! Tro det eller ej, men jag åt nog inte upp mer än hälften av degen. Mycket smidigare att passa på att käka lite deg då och då, annars skulle man ju få stå och baka hela dagen. Det tar ju aldrig slut för i helvete.

Frågan är bara hur man kunde tycka det var så jävla kul att baka pepparkakor när man var liten?
Fast iofs, då gjorde jag det också mest bara för degens skull...






Åh så vackert!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm...gott det ser ut! Viggo o jag har en deg i kylskåpet som bara väntar på att få bakas! :)

2010-12-16 @ 08:13:21
URL: http://vilito.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa, de vart faktiskt riktigt goda! Vad kul, då har ni ert roliga kvar :)

2010-12-18 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0