Prosit

Fan, nu har jag säkert nysit hundrasjuttioelva gånger idag, och mer ska det bli.
För övrigt dammar jag nu, varvat med kallsvettningar och nysningar. Min kära man får nog ta dammsugning och skurande senare när han kommer hem. Vid det laget kommer jag väl ligga helt utslagen på soffan och ha snorpapprat ner hela lägenheten igen.
Bra idé att städa ändå kan jag tycka.

Dagens fråga; Hur mycket snor kan en människa producera på en dag?
Jag är lätt top tio på de som producerat mest under en och samma dag efter idag.

Eller producerar man snor? Man kanske bara får det? Som en liten present.
Tack och bock, nu ska jag och mitt snor återgå till dammandet.


Kommentarer
Postat av: Viggo

Krya på dig Jonna! Inte kul o va sjuker! Mamma hälsar! KRAM

2010-12-02 @ 17:27:57
Postat av: Jonna

Tack så mycket! :)

2010-12-02 @ 19:46:47
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0