Min pappa

Jag saknar min pappa. Han har varit borta alldeles för länge nu, och det är alldeles för länge kvar tills han kommer hem.
Åh, jag minns när jag var liten. Var nog runt 8-9 år eller något. Så ringde jag pappas mobil för att höra när han skulle komma hem. Men så hamna jag i telefonsvararen, och när jag var liten talade jag ALLTID in ett meddelande efter pipet. Trodde typ att det var ett måste. Att tanten i luren skulle bli sur annars.
I alla fall, så minns jag att jag sjöng i telefonsvararen "Pappa kom hem, för jag längtar efter dig!". Sedan avsluta jag med att säga "Hej pappa, det är Jonna. Jag undrar bara när du kommer hem. För jag saknar dig. Hej då!".




För övrigt saknar jag min Märy rätt rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0