Gott Nytt!

Lika bra att säga gott nytt år idag. Imorgon blir en jäktig dag. Först jobb, sen stressa hem, fixa sig och dra vidare för att fira in det nya året med ett gäng vänner, god middag och lite skumpa.
Tänk er att 2010 blev exakt så bra som jag trodde att det skulle bli. Eller nej, det blev bättre!

Eftersom jag ska börja plugga snart, och har fått litteraturlistan på typ en miljon böcker, så får jag tillbringa all min tid på jobbet fram till skolstart, så jag har råd att lägga ut 711tusen kronor på böcker. Känns så jävla gött!




Kommentarer
Postat av: Marika (svägerska)

Gott Nytt År på er!!! Hoppas att år 2011 blir minst lika bra som förra året! Ni är sååå gulliga tillsammans, David och du, kramis :)

2011-01-04 @ 06:25:56
Postat av: Jonna

Tackar, önskar er detsamma! :) Hihi, vad söt du är! Vi måste komma och hälsa på i Västerås nån sväng nu snart också, vore kul och se hur ni bor :) Kram kram

2011-01-04 @ 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0