Ain't no place like home

Hur bra man än trivs i sin alldeles egna lägenhet, och hur mycket det än känns som hemma. Så är det ändå alltid lika skönt att få åka "hem" till mamma och pappa. Jag har ju trots allt spenderat en herrans massa år här hemma. Även om jag inte flytta hit förän jag var 6 barre, så är det ändå mitt barndomshem, och det kommer alltid vara speciellt.
Det finns så många minnen. Så mycket roligt!
Tragiskt att man blev stor så fort egentligen. Vart har alla mina 21 år tagit vägen?

Men imorgon ska jag i alla fall leka med JS. Yes. Me, myself and I. Egotrippin.
Skämt åh sido. Jennifer och Sandra ska jag leka med. Mösigt va?!

För övrigt en sån där tråkig vecka som kommer. En sådan där vecka när min älskade har övergett mig och Karlstad för Stockholm. Men, samtidigt mysigt att sakna varandra. Vet ju att fredagen kommer bli den bästa på länge. Så det är det värt.. Kanske.

Nu ska jag och mamma gå och borsta tänderna med eltandborste. How fun!
Min mamma är bäst. Puss på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0